Myspys

Idag unnade jag mig en liten sovmorgon, gick upp så sent som kl 6 :O
Det var bra, eftersom jag somnade kl 1 i natt, inte bra.
Trots brist på sömn gick dagen som smort.
Det var skoj på jobbet, förutom att jag typ blev mördad av en silverfisk och
efter jobbet drog jag dirket till stan där jag mötte några vänner.

Vi satt på Coffie house i två timmar, bara myste och pratade.
Det är mums på att fika! Inte bara gott, utan även mysigt och skoj.
Det ska bli en tradition, att fika varje vecka. På så sätt kan man vet vad som händer,
hur alla mår och så glider man inte ifrån varandra :) Jätte bra med att fika ju!

Nu ska jag iallafall sova, eftersom jag som sagt var inte fick så mycket sömn i natt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0