Shine

Ännu en dag med strålande sol och jag ska göra den här dagen så bra
som möjligt. Förmodligen ska jag hämta ut några biljetter till Sex and the city som jag
och Anna ska se på i veckan. Jag saknar Anna så mycket så det gör ont!
Jag ska även köpa några nya fina underkläder, ih jag är pepp på det.
Måste köpa kläder till kvällens party, men jag är så kräsen! Så det blir svårt.
Plus att jag har slutat köpa saker på HM, (moraliska skäl) så det försvårar shoppingen lite.
Men det ordnar sig nog. Mamma och Hans kom hem från Laholm igår, så jag ska dit
och säga hej till dom. Den enda jag har saknat är min hund. Förlåt mamma, men det är sant.

På kvällen är det party time. Yay. Det var ett tag sen som jag blev riktigt berusad,
pga jobbet, men nu finns det inget som hindrar mig mohahaha.
Dock känner jag bara två pers där så jag borde nog ta det lugnt. Vi märker.
Jag är väldigt fest sugen iallafall :D

Jaa, what else... öhum, jag pratade med Vanja igår och bestämde datum.
Jag ska hälsa på min kära vän i Dalsland. Det ska bli så mysigt!
Så fyra dagar ska jag spendera på landet. Lite tufft att vi har hållt kontakten
såpass länge. Vi hyrde en av deras stugor för flera år sedan, och sens dess
har vi hållt kontaken genom brev,mail och telefon.
Även om vi inte träffas ofta, känns det aldrig så när vi ses. Det känns helt naturligt,
vi behöver aldrig leta efter något att säga, och inga pinsamma tystnader inträffar.
Aja. Nu ska jag bege mig till duschen. Puss

Tossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0