Solen, din trogna vän.

Min dag har börjat braa, även om jag har tänkt lite på killen igår,
jag vet inte, men jag blir lite nere när jag tänker på hur han förstör sitt liv.
Aja. Två roliga saker har hänt än så länge. Min kära vän Jimmie logga in på msn.
Nu kanske ni anser att det inte är någonting att fira, men han har faktiskt varit i Thailand
i typ tre veckor, så jag har inte pratat eller hört av honom på ett bra tag :( Dock kommer han
inte hem förens den 16e, vilket är lite tråkigt. Men ja, hem kommer han ju iallafall.
Sofia fyller även år idag, men tyvärr är hon i Polen, så jag kunde bara skicka ett ynka sms.
Jag får fira henne när hon har kommit hem helt enkelt.

Just nu lyssnar jag på en av mina nya skivor, The Kooks.Så bra!
Jag kom på att det är en helt annan känsla att köpa en skiva och att ladda ner.
Jag ska nog börja köpa skivor, eftersom det känns bättre.

Idag ska min dag förmodigen spenderas med Josefine. Men det brukar alltid komma något
i vägen, så jag hoppas att det inte blir så idag bara. Hon är riktigt trevlig den där tjejen.

Alltså, det känns som om att allt jag skriver är rent crap, så jag ska försöka ändra på det.
Precis som jag ska ändra mina matvanor. Igår på bion köpte jag faktiskt inget onyttigt,
vilket är ett stort steg. Man är ju alltid onyttig när man går på bio. Men jag stod emot.
Heja mig ;) Så jag ska försöka fortsätta så här. Det funkade inte när jag jobbade,
eftersom när man kom hem var man sötsugen eftersom man var så trött och så,
plus att jag inte orkade träna. Men nu har jag egentligen inget som stoppar mig,
bara min egna lathet. Men jag ska försöka nu, och hoppas på det bästa.


nyvaken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0