Ut i sanden

Tiden bara flyger förbi. Nu är det endast 2 dagar kvar på Luna.
På något vis lyckas tiden att förvåna mig åter igen. Hur kan 5 veckor gå så fort?
Jaja, nu är det som det är. Jag hoppas att jag håller kontakten med några iallafall,
det hade varit skoj. Man har ju faktiskt fått några favoriter.
Tråkigast blir nog att skiljas från min städkompanjon Sofia.
Den tösen är något att hänga i granen ska jag säga er!

Usch, jag blir galen av alla mina tankar om framtiden!
Jag hatar att inte veta! Så just nu sitter dom tankarna och gnager på mig.
Men jag får väl ta det som det kommer helt enkelt.

Jäjä. Igår var det grillfest här hos familjen Flennfors,Olsson,Thunberg haha.
Det var riktigt roligt! Det var en del goda skratt kan jag säga er.
Mormor kom och hälsa på, och då trodde vi ärligt att det var kört,
men det visade sig att hon bara ville ha saftflaskor. Så sött.
Tur nog slog inte tröttheten mig förens nu. Jag var rädd att jag skulle
vara helt död på jobbet idag, men tur nog vart jag inte det. Det kom nu,
lagom till sängdags. Fast först ska jag se på film och undvika att tänka på framtiden haha.


Här är jag och Anton.Fick nyss reda på att han var min pyssling. Lite kul så 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0