Vattenkalas

Idag var jag på kalas hos mina låtsaskusiner, och som vanligt
var det grymt kul! Jag råkar ha världens underbaraste släkt,
på min låtsaspappas sida. Min egna har några svaga länkar i kedjan.

Det jag älskar mest med att träffa dom, är att man får en chans att vara barn igen.
Idag t.ex blev det världens vattenkrig. Så grymt skoj!
Jag sa till dom att jag inte skulle vara med, jag hade ju inget ombyte med mig,
men det verkade dom inte bry sig om, utan det slutade med att jag
blev blötast av alla. Det bokstavligen rann vatten från mig, och jag kunde
vrida ut litervis med vatten ur mina kläder. Sminken var också spårlöst försvunnen.
Det var "alla mot Madde", haha xD men ja, skoj som satan.

Är det inte underbart att få vara barn ibland?

Sen så bjöds det på tacos och tårta. Mums!
Tårta är ju min passion, så det var svårt att inte äta upp hela tårtan.
Som tur är åt jag faktiskt bara en bit, och jag är minst sagt förvånad.
Iförsig tänkte jag ta mer, men det var inte så mycket kvar,
så jag kunde inte med xD haha

Jaa, vad mer har jag att säga... ih, jag vet inte.
Ska dra till Jessica nu, ska bara bättra på sminket så jag ser
lite mer respektabel ut.

 XOXO / Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0