Vilse i skogen

I två dagar har jag suttit och försökt få fram någon resa till Mellerud,
men väst trafiks sida verkar ha något grovt emot mig och vägrar visa mig tiderna.
Jag försökte även att ringa till dom.Det var en sån där röststyrd grej som lät
väldigt roligt, som dom alltid gör. Någon gång ska jag ringa dit för skojs skull.
Men denna gången var det blodigt allvar.
Tyvärr sa "tanten" att hon inte förstod vad jag sa när jag ändå hade kommit en bit
på vägen. Det var en turdag idag va? Jag försökte ca 5 gr till innan jag gav upp.
Då frågade jag Mikaela om hon kunde hjälpa mig, men hon orkade inte.
Tack och lov loggade lilla Frida in och räddade situationen, tack Frida :)

Då fick jag reda på att resan kommer innehålla ett byte! Noooooooo!
Hur tänkte dom att jag skulle klara det? Jag lär ju komma vilse där borta i Dalsland.
Det bådar inte gott! Speciellt inte när jag åker själv. Jag kommer kissa på mig så
nervös jag kommer att vara. Mycket läskigt.

I morgon beger jag mig till ett av våra grannländer, nämligen Finland.
Så det lär inte bli några inlägg här fören på söndag, då jag återvänder hem.
Då är det upp packning och packning som gäller, eftersom jag åker till Vanja på tisdagen.
Om jag kommer fram vill säga.

Ni får ha det så fint här hemma. Eller vart ni nu är. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0