A & J

Alla får sin styrka av något eller någon och jag får min av A & J.
När jag är med dom känner jag mig starkare än någonsin.
Jag är så otroligt dålig på att förklara sånt här, och jag tror inte ens att man kan
sätta några ord på dom känslorna.

Det jag egentligen vill få fram är hur mycket jag älskar mina vänner
och hur mycket dom betyder för mig.
Det är lätt att man glömmer av sånt, att man tar för givet att dom finns där.
Därför sitter jag här och tänker på hur lyckligt lottad jag är.

Jag har två personer som känner mig bättre än vad jag känner mig själv.
Som vet hur jag kommer reagera och vad jag tycker och känner utan att ens behöva fråga.
Sånt kan man inte sätta ett pris på.
Det kan inte bli bättre än så.

Jag har gått omkring och varit orolig för att jag kommer glida ifrån dessa flickor på gymnasiet,
men jag har kommit på att det inte behövs.
Jag behöver inte oroa mig för det, för jag vet att vi kommer hålla ihop.
Vi känner varandra alltför väl och våra band är för starka för att brytas av
att vi inte kommer gå i samma klass.

Så ta vara på era vänner allihopa, det finns nog inget viktigare än det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0