All I need

Idag tänkte jag prata lite om begreppet lycklig.

Hur vet man att man är lycklig?
Är det då man vaknar med ett leende på läpparna och att man känner att allt är rätt?
Men hur kan man känna att allt verkligen är perfekt, när man inte provat på allt?
Det är ju omöjligt att veta!

Jag känner att jag är lycklig nu, eller är jag det?
Man kan ju känna när man är olycklig, ni vet när man gråter hela tiden och
man inte vill stiga upp på morgonen, när man har tankar om självmord.
Jag har varit med om dom två första sakerna där, inte velat gå upp på morgonen och gråtit,
och då ansåg jag att jag var olycklig. Fast var jag det?
Jag hade ju forfarande min underbara familj, då kan man väl inte vara olycklig?

Jag tror att alla har olika synpunker om det här, det är ett svårt ämne som det
förmodligen inte ens finns något korrekt svar på.
Vad tror du?


Syster och jag <3


Btw, tack för hjälpen Joakim! :D

Kommentarer
Postat av: Joakim

varsegod lilla gumman <33

2008-06-17 @ 19:57:16
URL: http://joakimsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0