Bad day

Dagen har varit fylld med känslor, mestadels ilska och frustation.
I skolan hände det inget särskilt, förutom att jag snodde en hemkunskaps bok.
Det var ett måste, fanns massa bra tips i den, så ja. Nu är den min.

När jag kom hem hade jag lite feber, så jag la mig och sov en stund.
Har ni tänkt på att det är mycket lättare att sova på dagen än på kvällen?
Det är det för mig i vartfall.

När jag skulle se vad klockan var så råka jag stötta ner min mobil på golvet.
Vanligtvis skulle den ha klarat smällen utan problem, men inte idag inte.
Halva displayen blev helknasig men själva mobilen fungerar fortfarande jätte bra.
Det är bara det att man bara kan se halva skärmen liksom.
Så det är lite svårt att läsa sms och sånt.

När vi köpte mobilen sa pappa till mig - Madde, nu får du inte slarva bort detta kvittot,
det är jätte viktigt.
Självklart slarva jag bort det och rota igenom hela rummet flera gånger om.
Vid det tillfället så var det ingen glad Madde här inte.

Tack och lov så hittade min underbara mamma kvittot i en låda nere i vardagsrummet.
Annars vet jag inte vad jag hade gjort, har inte råd att köpa en ny mobil nu liksom.
Är redan knapert som det är.

Nu får vi hoppas på att detta löser sig, att inget mer trubbel kommer upp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0