Ett år senare

Vanligtvis så brukar man kolla tillbaka på året på nyårsdagen, men så är det inte för mig.
Jag har tänkt jätte mycket på vad som har hänt under året, vad som har hänt med mig.
Har jag ändrats någonting? Flera har sagt att jag inte är lika pryd längre, och dom har säkert rätt.
Jag rodnade så fort någon började prata om sex, nu känns det helt naturligt. Oftast iaf.
Sen vet jag inte vad som har ändrats, jag har väl lärt mig lite mer om livet kanske,
men jag har ju sjukt mycket kvar att lära mig om man säger så.

Förhoppningsvis har jag mognat lite också, även om jag aldrig har ansett mig själv som omogen.
Jag har mest blivit irreterad på människor som inte verkar veta hur man beter sig för sin ålder.
Men någon gång kommer dom också växa upp.

Sen vet jag inte riktigt vad som har hänt under året, allt har gått så fort!
Snart står jag där med barn och man och undrar vart tiden tog vägen.

Nu får jag se hur denna midsommarn kommer se ut, den ska iallafall spenderas med Jessica,
antingen kör vi ensamkväll, eller så hänger vi på dom andra tjejerna. Får se. Puss

Förra midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0