Film night

I går kväll såg jag och Jessica på två filmer, som för en gångs skull var bra.
Vi råkar alltid välja fel filmer, dock är sällskapet alltid rätt!

Först så såg vi The heartbreak kid.



Filmen handlade om en kille som är rädd att slå sig till ro, men när han väl gör det,
förstår han varför. Hans nyblivna fru är inte alls så underbar som hon var i början,
och han får panik på henne. Samtidigt som dom är på sin smekmånad träffar han en ny.
En tjej som är allt han vill ha, som inte är ett dugg lik sin nyvarande fru.
Nu ska jag inte berätta hela filmen här, för att jag tycker att ni ska se den.

Den hade många roliga scener i sig, men det slog mig dock att Ben Stiller (som spelar huvudrollen)
inte är så rolig trots allt. Han spelar samma roll i varje film. Så ja, inte min favoritskådespelare.


Sen så såg vi 27 dresses, en film som jag velat se lääänge.
Filmen var fylld av snyggingar, t.ex Katherine Heigl, som spelar den vimsiga huvudrollen.
Hon är ärligt en av dom vackraste jag vet. Dock passar hon bättre i blondt hår.

Aja, tillbaka till filmen.
Jane (Katherine Heigl) spelar en ensam tjej som alltid lyckas vara brudtärna, men aldrig brud.
Hon verkar verkligen längta efter ett bröllop, men inte efter ett äktenskap.
Då hennes chef (som hon är olyckligt förälskad i) blir kär i hennes syster, blir hon förkrossad.
Men hon är för snäll för att säga något till hennes syster om det.
Ska Jane få sitt bröllop?
Även denna filmen rekomenderar jag.

Nu ska jag ta ut hunden i det regniga vädret. Förhoppningsvis kommer några bilder upp,
så inlägget inte ser så otroligt tråkigt ut :(

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0