Grattis!

Idag var 3orna på alströmmer gymnasiet lyckliga. Min syster var då en av dom,
och hon ståla som självaste solen.
Jag fick hålla mig ifrån att gråta flera gånger, jag är en känslig person.
Men det var svårt att hålla sig när man såg hur glad hon var.

Jag har hållt på och fixat hela dagen, sens 8 i morses, så jag är heeelt slut.
Jag skulle kunna somna nu men det är kanske inte så smart,
eftersom jag måste kunna somna ikväll också.

Min present blev iallafall en succé!
- Den var ju sjukt fin på riktigt ju! sa hon när hon fick den.
Hon hade varit beredd på att låtsas gilla den även om hon inte gjorde det,
bara för att det var från mig och för att jag skulle bli ledsen om hon inte gilla den.
Men hon behövde inte låtsas iallafall, vilket var en seger för min del.

Nu behöver min hund gå på en promenad, hon har inte varit ute sens kl 1.
Vi brukar ta ut henne var fjärde timme, vilket jag är tror är ovanligt ofta, men ja.
Inte för att det är intressant någonstans. Men ändå :D

Grattis till alla studenter och ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: johanna

vad söt du är systeryster :) puss på dig!

2008-06-19 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0