Hejdå

Igår var det niornas bal och slutmaran, och det blev mycket roligare än vad jag trodde.
Slutamaran går ut på att gå 1,5 mil i skogen. Tro det eller ej, det var jätte skoj!
Men balen på kvällen var självklart ännu bättre.

Om jag ska vara ärlig så hade jag inte sett fram emot den dagen jätte mycket,
jag kände mig inte nöjd med min outfit, och så var allt så struligt.
Men jag blev posetivt överraskad. Hela dagen var perfekt!

På slutmaran pratade jag ut med en kompis, och det kändes som 10 kg lyftes från mina axlar.
Om jag visste att det skulle kännas så, så hade jag pratat om det för länge sen.

Kvällen blev underbar med god mat, underbart sällskap och DAAANS!
Gud vad jag älskar att dansa, även om jag inte är så bra på det så är det grymt skoj!!

Sen idag så sa vi hejdå till klassen. När våra lärare höll tal börja jag gråta några gånger.
Man blir så otroligt rörd av att höra hur mycket vi betyder för dom.
Jag kommer sakna alla så otroligt mycket!

Så nu har jag lämnat tryggheten på Nolhaga, det känns både roligt och tråkigt, och läskigt.
Från att vara störst på skolan, så ska man bli minst.
Vi kommer bli små ettor som folk driver med och som inte hittar i skolan.
Jag får ont i magen när jag tänker på det.




                               Jag kommer aldrig glömma er 9a!




 SNYGGASTE KLASSEN!



Jessica, Ivo, Anton och jag.

HEJDÅ KLASSEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0