Helg ffs

Ursäkta att jag inte har skrivit något bra på massa länge.
Dock kommer ni inte får läsa något bra nu heller, eftersom jag är trött.
HÖHÖ.

Ja, här sitter jag ensam på en lördagskväll, och vet ni vad?
Det är så jävla gött! Att bara kunna sitta still en stund liksom.
Jag skulle inte gå ut för allt i världen. Eller jo. Men ändå.
Såna här stunder borde uppskattas mer.

Jag befinner mig i pappas lägenhet, som förbättras för varje dag.
Han har aldrig brytt sig om hur det ser ut här, men på senaste
har det ändrats mycket. Så ja, nu är nästan hela vardagsrummet nytt.
Så ja, jag trivs här sjukt mycket. Här är det ingen press på mig,
jag kan sitta framför datorn hela dagen utan att han säger ett piss.
Mamma hade typ dödat mig.
Jag förstår inte att dom kunde vara tillsammans så länge,
dom är raka motsatser. Galet.

Nu ska jag spela lite sims tror jag. Min drog <3 MUMS


Kommentarer
Postat av: Cissiii

ska man svara här ? :P haha. chansar ^^

Men glassen satt som handen i handsken. :)

2008-06-29 @ 21:24:29
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0