Hjälp?

Okej, just nu har jag ett litet litet problem.
Jag har en stor äcklig spindel i mitt rum.
Jag vågar inte döda den, även om dom lovar sol i morgon.
Ni vet, det sägs ju att det kommer regna nästa dag om man dödar en spindel.

Nej, jag vågar inte döda den därför att den är läskig, och för att jag är en djurvän.
Men mest för att den är läskig.
Och jag vill inte ha spindelorgan i mitt rum.

Jag undrar förövrigt hur en spindel lever ser ut.
Har dom någon över huvudtaget?

Aja. Spindeln får väl bo här, så länge den inte köper villa och skaffar barn i mitt rum.

Jag kom på mig själv med att sitta och lyssna på julmusik.
Det är rent av förbjudet att lyssna på julmusik i Juni.

Denna veckan ska bli trevlig, har lite smått och gott planerat.
På onsdag ska jag vara med Jimmie, på torsdag tar min syster studenten och
på fredag är det picknick festivalen och Joys födelsedag!
Vi ska fira henne där , jag och hennes vänner som jag inte känner. Eller ja, jag känner Emma.
Det ska iallafall bli sjukt trevligt.

Förhoppningsvis ska jag, A & J  tälta på en ö på lördag, vi hoppas på det iallafall.
Så ja, min vecka ser rätt så bra ut om jag får säga det själv.
Nu ska jag plugga på Afrika,(det sista kartprovet!!!!) köss och slem. höhö

Kommentarer
Postat av: elin

ARE YOU CRAZY!? ;D du ,, ge mig DIIIN röst för fan (;

2008-06-01 @ 19:48:47
URL: http://dansingdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0