JobbJobb

Idag var första dagen på mitt sommarjobb, och jag vill redan sluta.
Det visar sig att jag och en annan tjej ska städa hyllor.
Eftersom hyllorna är så groteskt smutisiga,
måste man gå och hämta nytt vatten var 10e minut.
Mina armar är fyllda av småsår och jag har damm i näsan. Great job, verkligen!

Tack och lov finns det en del snygga sommarjobbare där, som gör min dag lite bättre.
Alla har varit jätte snälla och kommit fram och småpratat lite. Så det är ett plus.
Men tyvärr finns det fler minus än plus. Nu ska jag lägga in musik på min mp3 så jag
har något att lyssna på i morgon. Jag får vara lite osocial mot min arbetskamrat.
Det får hon tåla. Puss

Oh, jag kom på ett till plus. Jag tränar mina armar som satan, och
sitter bara still när jag äter = workout.
Tyvärr är jag så grymt sugen på godis just nu, men jag ska inte äta.
Jag ska klara det denna gången, även om det är sjukt läskande med en
alladin chokladbit. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0