Lovely day

Idag hälsa jag på mina kära vänner i göteborg.
Klockan halv tolv satt jag på tåget,som faktiskt lyckades med att vara skabbigare än vanligt.
Jag underhöll mig med att skriva ett brev till Vanja, som jag ska försöka skicka idag.
Det är något speciellt med brev, något som inte kan ersättas med e-mail.
Jag gillar att skriva brev. Det är mysigt.
Ja, resan gick fort och jag möttes av Joakim på stationen.
Han är för övrigt den mest lättlurade person jag känner.
Jag har lurat honom att jag har rakat av mitt hår, att jag har blivit emo, igår lurade jag honom
att jag var på väg till Mallorca, och idag lurade jag honom att jag skulle tatuera in
"Environment" i pannan. Vem fan går på det? Mjodå, Joakim gör. Lite sött ändå.
Haha både jag och Joakim hade för övrigt drömt om att vi åt kött.
Jag började gråta i drömmen för att jag åt lite skinka.
Jag är nog en bra vegitarian ändå.

Jag och Joakim shoppade medans vi väntade på Jimmie. Vi fick faktiskt köpt en del.
Det var impuls köp, jag hade verkligen inte tänkt shoppa idag.
Det är alltid så, när man ska shoppa, då hittar man inget, och tvärt om.
Jag köpte ett par as snygga trosor(A), ett par cheap monday jeans för 100 kr :O,
ett par beiga byxor, och världens sötaste skor. Jag kanske lägger upp bilder
på inköpen sen, we will se that.

Nu väntar jag på att Sverige-Ryssland matchen ska börja, om 2 timmar. Haha.
Just det ja, jag har feber:( Stackars mig. Puss

Kommentarer
Postat av: Vanja

Du svarar på mina brev på kortare tid än vad det tar för mej att skriva dom :)!

2008-06-19 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0