Midsummer

Min midsommar blev inte alls som jag hade tänkt. Jag trodde att jag skulle till någon
fest med tjejerna, men istället satt jag och chillade med Anton.
Vi såg på I now pronounce Chuck and Larry och spelade Guitar Hero.
Filmen var grymt rolig, jag skrattade nästan hela tiden, så till er som inte har sett den,SE DEN!
Ni lär inte bli besvikna.
Jag kunde även spela en låt på medium på Guitar hero (heja mig)!

Nu om en helt annan sak.
Jag har preces ökat min epilepsi medicin, det hände lite saker så mamma ringde
till min läkare och krävde ökad dos. Vem vet, jag kanske blir bättre nu.
Epilepsin har faktiskt förbättras sens jag fick den. Det känns ju bra,
men den är ju inte borta, det känns mindre bra.

Jag har kommit på en sak som jag verkligen hatar.
Det är när folk tar sjukdomen emot andra. Alltså, vi säger att en människa bråkar med en
annan som har t.ex damp och kallar den för dampbarn och
förolämpar människan på olika vis.
Jag tycker att det är så hemskt, eftersom man kan inte hjälpa om man har en sjukdom.
Personen vill ju inte ha damp! Den är säkert redan ledsen för det,
 så får den ta ännu mer skit för det.
Det är inte okej. Det är rent av oaceptabelt.
Om man trackar ner på någons personlighet, så är det mer rättvist.
För man kan ändra sin personlighet, man behöver inte vara t.ex egocentrisk.
Det kan man göra något åt, men man kan inte göra något åt sin sjukdom.
Det är som att sparka på någon som redan ligger ner.

Jag har lite svårt för att hitta rätt ord idag känner jag, så jag ursäktar att inlägget blev dåligt.


Midsommar mat hos Jessica

 
Någon var väldigt snabb på att äta upp.



Men på något sätt fick en halv sån här tårta plats i våran mage! EN HALV!

Tack för maten Jessica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0