Mihoow

För ca en halvtimme sen hände en sjukt skön grej,
jag gjorde mitt sista prov i grundskolan.
Det är en av dom bästa känslorna som finns, när man vet att man inte behöver
göra några fler prov eller inlämningar i skolan.
Då känner man verkligen att sommaren är på väg.
UNDERBART!

En lite mindre underbar grej är att jag ska till stan i denna värmen.
Måste köpa present till min syster som tar studenten på torsdag.
Det måste kännas ännu bättre för henne, som går ut gymnasiet.
Bara tre år kvar nu!
Det kommer fort, det gör det alltid, tiden går så snabbt så.
Frågan är om det är bra eller dåligt.
Det är väl båda kanske.

 Sommar i Laholm.
Ska förmodligen inte dit i år dock :( ska hälsa på Anna då istället! :D


Kommentarer
Postat av: elin

haha .. i think we got a deal honney;) sööt bild btw:D

2008-06-02 @ 19:57:44
URL: http://dansingdarling.blogg.se/
Postat av: jessica tell ;)

sjukt söt bild maddee!!

du skriver jättebra :o

2008-06-10 @ 18:55:09
URL: http://issiiees.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0