Myself

Jag skulle nog våga säga att alla har komplex för något, mer eller mindre iaf.
Det kan vara allt från för stor tumme eller alltför breda axlar.
Mitt komplex är min personlighet.

Det är den jag oroar mig mest för, att jag ska säga något dumt eller bli arg för ingeting.
För det är sånt jag gör, hela tiden!
När jag säger elaka saker, så menar jag det, tyvärr. Men jag vill inte såna elaka tankar över huvudtaget.
Jag vill inte bli sur över ingeting och säga någon spydlig komentar!
Men jag vet inte,jag verkar inte ha någon som helst kontroll över det, tro mig, jag har försökt.

Jag hatar ändå min personlighet, så jääävla mycket!

Jag önskar att jag inte skulle bli as sur så fort någon sa någon tyken sak,
jag tar allt så jävla personligt hela tiden. Jag tar åt mig varenda ord.
Och det är ingen bra egenskap direkt. Nej, för såna saknar jag, bra egenskaper alltså.

Förlåt för att jag är såhär tjurig. Men ja, tyvärr, det är sån jag är.


Kommentarer
Postat av: jessica

men madde! Du har inte alls dålig personlighet! varför tror du vi tycker om dig liksom?<3:) , älskar dig för den du är

2008-06-12 @ 12:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0