Nu är tiden inne.

Idag var första dagen på mitt nya, hälsosamma liv.
Jag och Jessica spederade 5 timmar på gymmet idag,
så jag kände att det var bra start på det nya livet.
Nu är det slut på kak och godis ätandet, och start på träningen igen.
Min kropp mår bättre utan sånt onyttigt, och mitt samvete och självförtroende också.
Så det är ju bra på alla sätt och vis!

Jag vet inte hur många gånger jag har bestämt det här, men nu ska det verkligen funka!
Jag ska banne mig inte ge upp som alla andra gånger, jag ska klara det. Jag ska inte ens
unna mig en ynka liten godisbit förens jag känner att jag "förtjänar" det.
När jag har fått tillbaka den figur jag hade i vintras, då ska jag börja äta sånt igen,
men jag ska fortsätta träna flitigt.
Och allt det här ska jag göra för min egna skull nu, så tro inget annat!
Jag gör det inte för att jag ska vara snygg, utan för att jag ska känna mig snygg.

Jessica, nu fan ska det funka! Jag är as pepp! Haha
Nu måste jag sova, måste vänja mig vid att lägga mig tidigt,
eftersom jag börjar sommarjobbapå måndag, klockan 7 :O
så ja, jag måste lägga mig nu. Good night <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

JAA klart det ska funka! vi har klaarat de förut =)

2008-06-20 @ 10:03:21
Postat av: Jessica

(midsommar efterrätt) den är tillåten ^^

2008-06-20 @ 10:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0