Synen är det inget fel på.

Har ni tänkt på hur mycket folk glor? Alldels för mycket!
Vem vill ha några stirrande ögon när man försöker byta om på stranden?
Okej, vissa kanske vill, men jag är inte en av dom.
Låt mig byta om ifred tack!

Och så finns det den granskande blicken, ni vet när man blir granskad
från tårna till huvudet, den är nästan värst.
Man kan se på ansiktsutrycket vad människan i fråga tycker om en,
oftast får jag en negativ uppsyn, tack för det liksom.

Sen så har vi bitchblicken. Då gäller det att ge en sån dödande blick som möjligt,
gärna med en spydlig kommentar till.
Den looken kan göra mycket skada för en person med dåligt självförtroende,
så det tycker jag inte om heller. Onödig och ful.

Pinsamma blicken slutar alltid med att någon skäms, oftast den som glor.
Den kan "råka" fastna med blicken på t.ex brösten.
När personen märker att man har sett vad den sysslar med,
flyttas blicken dirket ner mot marken.
Mjotack, rätt åt dig.

 

SÅåå, Tänk på hur ni glor nu, det uppskattas inte alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0