Inget bra

Idag körde en gubbe på min och Sofias städvagn. Andra gången nu.
Det blev vatten på hela golvet, och självklart måste jag få bort det på något vis,
eftersom Sofia inte hade börjat än. Det hände exakt samma sak i går nämligen.
Alltså, vagnen är inte direkt svår att se. Men ja, dom kanske är halvblinda, vad vet jag?

Denna dagen blev faktiskt rätt så rolig, vi hittade lite sätt att roa oss på,
bl.a "jag har aldrig" leken och "hur mycket skulle du ta för att..."
Det blev skojsigt.

Annars så har jag faktiskt inget annat att säga. Jag är så trött när jag kommer hem,
så jag orkar inte göra något. Och då får jag inget att skriva om.
Och jag har ingen ork att skriva något djupt, orkar knappt tänka.
Men en sak har jag lärt mig, jag ska aaaaldrig i hela mitt liv jobba på en fabrik.
Tänk att göra samma sak varje dag. Nej fyfan. Jag hade brutit ihop.
Jag förstår inte hur vissa kan jobba där i hela sitt liv. STÖRT!


Aja, klockan är halv nio, dags för mig att sova. Ärligt, HALV NIO :( haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0