Jag vill haaa!

Jag har precis varit inne på min favoritsida http://www.oasis-stores.com/pws/Home.ice.
Där finns som vackraste klänningarna i hela världen. Den första av klänningarna nedanför
här är min favorit. Den kostar 75 pund, vilket är lite för mycket för min budget.Men ändå.
Den är faktiskt värt det. Man kan köpa dom har vackra skapelserna på deras sida,
men då blir det extra dyrt, eftersom frakt och tull kostar multum.
Du kan även hitta dom godbitarna på NK i Göterborg, på SOUK och i Gallerian,
och på Biblioteksgaten 6-8 i Stockholm.Finns även i Hansagallerian i Malmö.

      
                                                     Hanger 

  Violet print dress, Poppy print dress,

Violet print dress                                                    Poppy print dress £ 85,00

£ 75,00                   


  
Stripe tie back shirtdress, Stripe tie back shirtdress,   

                                             Stripe tie back shirtdress

                                                     Was £ 40,00
                                                     Now £ 30,00 

 
                                                 Är dom inte underbara?

Kommentarer
Postat av: maria

Tack så mkt.

SÅ fina :)

2008-06-22 @ 16:03:01
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0