Varsågod och titta

Jadu, igår var ju fredag den 13:e och det sägs ju vara en oturs dag, men den dagen innehöll
inga oturs moment för min del. Den var en av dom roligaste dagarna på lääängre.

En av dom roligaste sakerna igår var virvelvinden. Jag skäms lite över mig själv,
jag utnyttjade mina bröst för att få snurra mer. Men det funka ju.
Det var speciellt en av dom sliskiga gubbarna som uppskattade mina bröst och min fina dans.
Men frågan är om det är okej, det är ju lite orättvist eftersom killarna inte kan göra så.
Haha jag tyckte faktiskt att det var skoj, på något konstigt vis. Fy Madde.

Igår diskuterade jag och Mathias om vilka slags killar jag faller för, och varför.
Han trodde att jag fall för såna jag inte kan få, gay killar och killar med flickvän.
Att jag typ gjorde det omedvetet. Jag vet faktiskt inte, det kan stämma.
Men jag är inte säker. Det kan ju vara någon instikt.
Men sen så är det så att jag tycker att popstilen är grymt snygg, och det är såna personer
jag blir lite oseriöst förälskad i. Nivet, lite som en besatt människa.
Eller njae, inte besatt. Men hjärtat tar ett skutt när man ser killen, bara för att han är så snygg.

Kvällen var också jätte rolig, förutom att jag blev jätte irreterad på några som inte
respekterar hur man väljer att leva, och vilken läggning man har.
Dom har inte ett piss med det att göra. Nu var det inte mig någon var elak mot,
men mot andra. Och det är fan inte okej.
Det dumma är att dom gör det för att dom är rädda för att folk ska tro att dom också
har den läggningen, FEGHET!!!!!! Det är det värsta jag vet.
Så ja, det var det enda minuset på den kvällen.
PUSS


Kommentarer
Postat av: elin

haaaaia madde! jag saknar dig:( vi hade så jäkla roligt sist!! SONE! men vi skulle gå på potatisfestivalen idag.. men jag har skita ont ihuvudet ska kolla febern med :( attans.. aja men i vekcna?:D <33

2008-06-15 @ 11:34:30
URL: http://dansingdaling.blogg.se/
Postat av: Joakim

Haaaaj:D haha jag har också börjat att blogg nu gumman<333

2008-06-15 @ 20:07:02
URL: http://joakimsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0