Viktigare än viktigast

Jag har kommit på att jag mår psykiskt dåligt av att köpa dåliga presenter till folk.
När jag handlar en present måste den vara perfekt, inte helt okej, utan jätte bra.
Den ska vara persolig och passa personen som ska få den.
Jag vill inte köpa något som alla kan ha,t.ex smink  och hårprodukter.
Jag hatar att köpa sånt, och jag gillar faktiskt inte att få det heller.
När jag får saker, vill jag att presenterna ska passa mig.
Det är ett sätt att visa att man känner personen och att man har lagt tid på att hitta rätt sak.

Finns det något bättre än att se ut glad personen blir av din present?
Jag blir varm i hela kroppen av att göra någon annan glad, jag älskar det!

Denna veckan har jag köpt två presenter, en till Joy och en till min syster.
Jag kunde inte hitta det jag egentligen skulle ha köpt till Joy, men jag hoppas att
hon blir glad ändå. Jag är faktiskt inte helnöjd, men jag funderar på att göra något mer.
Får se vad jag hinner.

Studentpresenten till min syster är jag grymt nöjd över, den är perfekt.
Nu kan jag ju inte skriva vad det är, fall om att hon skulle läsa detta.
Men jag är 90 % säkert på att hon kommer älska den.
Jag gör det, skit fin!

Just nu håller jag på att baka kladdkakor, tänkte att dom kanske kan vara bra att ha imorgon,
även om vi ska baka en jätte god tårta, vi märker vad som händer.
Det är ju alltid bra att ha något i säkerhets skull, om det skulle hända något med tårtan.
Nu tror jag inte att det gör det, men det är alltid bra att vara förberedd.

Jag borde vara i skolan nu, men min handledare sa att det var okej att jag gick hem och
kom tillbaka på svenskan, jag är klar med allt så jag har ingeting att göra i skolan.

Nu ska jag slå in mina paket! PUSS

Jag tycker att det blev fint :)


                   Kladdkakan                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0