00.00

Nu är jag officiellt rödhårig. Eller halva typ.
Egentligen skulle Anna färga det i morgon , men jag kunde hålla mig från att färga
om mitt tråkiga bruna hår till någon rolig färg.
Nu är det gjort iaf , rödare än vad jag trodde att det skulle bli.
Färgen räckte inte till hela håret, så ja, längst upp är det rött,
men lite brunare på längderna.

Jag vet inte vad jag tycker om det än, eftersom jag inte är van.
Så jag ska vänta lite innan jag gör något mer med håret,
än så länge får det vara som det är.

I morgon bitti ska jag iväg på yoga.
Det finns inget bättre sätt att starta dagen än sträcka ut musklerna till stillsam musik.
Riktigt skönk och avslappnande.
Det kanske blir ännu bättre om man inte är stel som en pinne, som jag då är.
Det finns ett ställe på passet då dom som vill kan gå upp i brygga, och jag är
en av dom få som inte klarar det. Jag och typ några 60åringar.
Det känns bra, verkligen. haha

Men om jag går på yoga några gånger ( oj vad många Å ) i veckan kanske
även jag klarar att gå upp i brygga,
och då tänker jag lämna 60åringarna kvar där på golvet!

Nu måste jag sova, jag hoppas att jag drömmer något roligt.
Mina drömmar brukar nästan alltid vara jätte roligt, men väldigt konstiga.
I förrgår drömde jag att mamma dog tre gånger.
Min kudde var blöt när jag vakade för att jag hade gråtit så mycket.
Annars brukar jaginte ha mardrömmar, har bara haft det två gånger i hela mitt liv.
En gång handla det om en dinosarie och den andra om en våldtäcksman.

Aja, godnatt!






Kommentarer
Postat av: Jess

Ingen yoga idag int ^^ and that was your choice ;P

2008-05-17 @ 17:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0