Andas ut

Idag åkte jag in till Göterborg och träffade Jimmie och Joakim.
Har inte träffat Jimmie på evigheter så det var sjukt roligt att träffa honom idag.
Joakim var det var okej att träffa. Höhö skoja, han är också bra<3

Egentligen borde jag suttit instängd på mitt rum och pluggat sönder,
men jag tyckte att jag förtjänade en paus idag.

Det var iallafall jätte mysigt .
Jag kom på att Jimmie går fort.
Snabbare än både mig och Joakim , som fick småspringa
för att hålla Jimmies takt . Lite vardagsmotion så.
Inte konstigt att Jimmie är så smal i den takten han går.

En sak som jag gillar extra med Jimmie är att han vågar vara den han är.
Och han vågar stå för det.
Det beundrar jag , fler borde vara som honom.

Hmm, vi var inne på Myrornas ( heter det så ? ) , och kollade
på second hand kläder. Joakim fick köpt en skjorta för ynka 65 riksdaler.
Sedan satte vi oss på ett mysigt café och chillade lite.
Tyvärr fall jag för frestelsen och åt en chokladboll.
Jaja, jag hade ju faktiskt vilodag , och vad är en vilodag utan onyttigheter?


Idag såg jag att The Kooks kommer till Arvika festivalen!
JAG VILL DIT !!
Jag tänkte fråga mamma i morgon om jag får hänga med Gia och Jimmie.
Liksom, när får man chansen att se The Kooks och Håkan ?!
Jag vill så gärna dit, så har jag något att se fram emot !
Ohh, vad skoj det skulle varaaaaa.
Håll tummarna på att jag får!


Svenska provet gick as dåligt idag för övrigt, men jag bryr mig inte längre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0