Breakdown

Det finns många sätt att beskriva vad som hände mig idag och jag ska nog
ta den mest orginella.
Idag kom den droppen som fick bägaren att rinna över.

Egentligen var själva "saken" som hände något vidare farlig om man säger så,
men det är helt enkelt för mycket som going on just nu.
Ursäkta svengelskan.

Sen så är det så att jag har stressproblem, som inte verkar försvinna hur
mycket jag än försöker, och man blir mycket känsligare när man är så stressad som jag är,
så man kan börja gråta väldigt lätt.

Men det kanske var det jag behövde, att gråta ut lite?

Jag gick på en promenad i 2 timmar för att reda ut tankarna lite, och det känns som att jag
har kommit fram till en del saker jag inte visste om mig själv,
men jag har fortfarande långt kvar tills jag vet vem jag är.

Nu har i varje fall bestämt mig, jag ska förlåta alla dom som gjort mig illa på senaste.
Jag kommer fortfarande inte lita på personerna i fråga,
men jag ska försöka att sluta vara arg.
Det tar bara på krafterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0