Busunge

Idag skulle jag nog kalla det att jag tog en halv skolk dag.
Eftersom vi skulle ha friluftsdag idag , tänkte jag att jag kunde stanna hemma.
Jag är inte helt frisk , suprice , så att springa kanske inte är det bästa att göra.
Meeeen , jag kunde faktiskt ha gått banan utan några problem , men då 
la latheten sig i och jag bestämde mig för att stanna hemma.
Mamma blev sådär glad .


Lite nytta har jag ändå gjort hitills . Jag har skrivit på mitt so:arbete en del .
Nu har jag inte så jätte mycket kvar , ska göra något slags diagram och skriva om
Nigerias framtid , vilket är svårare än vad det låter.
Vad har Nigeria för framtid ? Mer svält ? Mer fattigdom ?
Det ska jag ta reda på idag.

Nu om en helt annan sak .
Jag måste färga håret , men har ingen aning om vilken färg.
Jag tänkte göra som förra sommarn , ljus toning med ljusa slingor i .
Det var fint , men det känns som om att alla ska göra ljusa slingor nu.
Anna tycker att jag ska färga rött .
Det är faktiskt fint, men frågan är om jag vill ha det till sommarn.
Jag kanske ska köra någon orange stil ?
Risken finns ju dock att jag ser ut som en morot ,
och det kanske inte alltid är så kul .
Det ska jag också ta reda på idag. 


image2 
Well well . Här får ni skåda min vackra rädda barnen tatuering som jag fick på urix.
Jag vill hjälpa till ! 


 

Kommentarer
Postat av: Ciissooo

DU SKA HA RÖÖÖÖÖTT sötnos. :) skulle passa dej så sjukt bra.

2008-05-13 @ 14:54:25
URL: http://rosselleri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0