Dags att välja

Idag gick jag till syon och ändrade mitt gymnasieval .
Nu kan jag inte längre bli en estetare , men jag tror inte att jag ville bli någon iallafall.
Jag vet inte vad jag vill . Jag vet iiiingeting!

Det var så konstigt , för när jag fick mitt preliminära svar till estet ,
blev jag överlycklig . Jag grät och väckte hela huset om jag ska vara helt ärlig.
Men när det hela hade lagt sig slog det mig att det inte kändes rätt .
Men jag kunde liksom inte komma på vad jag ville gå istället .

Så kom jag och tänka på det Globala gymnasiet i går kväll .
Jag gick in på Burgårdens sida och läste om det lite och kände
att det var det jag ville gå , det kändes som om att det skulle passa mig .

Skit samma om jag får pendla varje dag i tre år så länge det är roligt att gå där .
Men jag kommer ju inte hinna träffa mina vänner så ofta .
Hur ska jag klara mig utan dom ? Nej , frågan är om jag klarar mig alls .

Jag hatar att behöva välja sånt här själv .
Jag vill att någon ska komma och säga åt mig vad jag ska göra ,
och så får den ta smällen om det blir dåligt  ,men sån tur har jag inte .
Nu måste jag sitta här och lista ut vad jag vill alldels själv , och det går inte bra.

Vad ska jag göra ?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0