Du var solskenet

Min kväll blev bra trots allt . Joakim kom hit och vi var med några vänner.
Det var väl lite lamt , men trevligt . Man orkar inte göra så mycket på en fredagskväll ändå.
Men Joakim var festsugen så vi ordnade vårt egna party på vägen hem, det var skoj.
Att sjunga högt i tunnlar , spring runt träd , gå på kyrkomurar kanske inte låter så skoj ,
men det var det. För oss tog det två timmar att gå från maxi , vilket är ovanligt lång tid.

När vi kom hem var vi helt slut så vi bestämde oss för att bädda ner oss och se på
John Tucker must die , men eftersom jag knappt kunde hålla ögonen öppna ,
så stängde vi av filmen.

Kl 08.00 ringde väckarklockan . Jodå, då skulle vi iväg på yoga .
Först åt vi lite frukost på min balkong i solskenet , MYS !
Trötta som satan cyklade vi till jessie som också var hurtig nog att träna på tidigt.
Det var riktigt skönt med yoga, kände att det behövdes. Slappna av lite så .
Det ska kanske bli en vana att gå det passet varje lördagsmorgon?
Riktigt bra start på dagen iallafall.

Sen åkte vi och anna iväg till göteeet .
Jag gillar göteborg, det är något speciellt med den staden.
Det kanske är den otroliga blandning av människor eller de mysiga affärerna
och fina husen . Förmodligen är det allt . Där kan jag tänka mig att bo .

Jag fick köpt ett par leggings vilket jag var i stort behov av .
Men jag och anna var inte på shoppinghurmör , så vi tog en buss till typ ,
öh, jag har ingen aning om vart vi åkte . Vi satte oss iallafall på en gräsplätt och fikade.
Jag satt i solen i hopp om att inte se ut som ett spöke men jag kan tyvärr
inte se någon skillnad på min bleka hy .

Än så länge har det vart en riktigt mysigt dag , men jag tror att jag ska sova lite nu,
jag sov inte tillräckligt mycket i natt känner jag , så en liten sovstund ska sitta fint nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0