Fördomarnas huvudstad

Jag hatar alingsås. Hatar hatar hatar .
Denna staden är bara fylld av äckliga fjortisar
med för mycket fondation och kaxig attetyd .

Alla har fördomar om alla .
Jag har bara varit hemma en dag nu sens urix ,
och jag känner redan hur jag börjar dömma folk igen.
Det är inte bra någonstans , men det blir så här.
När ens kompisar kommenterar vad någon har på sig
eller har gjort och sagt , blir det lätt att man hänger på.
Nu menar jag inte att det är mina kompisars fel ,
det är Alingsås fel .

Även om jag hatar skitsnack , märker jag själv
hur jag håller på och pratar .
Kanske inte så jätte mycket , men ändå
tillräckligt mycket för att skämmas över vad jag gör.

Jag har lovat mig själv typ 100 gånger att jag inte
ska säga något taskigt mer om folk jag inte känner ,
men ändå så kommer det fram någon onödig kommentar.

Men nu ska jag sluta med det .
Jag ska sluta dömma över huvud taget ,
för det är bara så jääävla onödigt .

Man blir lite depp när man kommer hit ,
det är jävla Alingsås fel . hatahatahata




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0