Godkänt

Idag fick jag prata lite med min matte lärare om det misslyckade provet .
Han ville att vi skulle prata lite om dom talen som jag inte ens hade skrivit nummret på .
Jag tror att jag gjorde bra ifrån mig idag , eftersom jag kunde lösa dom frågorna
utan några problem , lite skillnad från när jag gjorde provet så att säga.

Jag håller tummarna på att jag jobbar upp till ett G på det provet.

I morgon är det dags för en så kallad friluftsdag i skolan . Vi ska orientera!
bläbläblä .
  Jag ser inte det roliga med att springa omkring i skogen bland myror
och farliga rötter som sticker upp ur marken . Förra året slutade med att jag hade
massa rivsår och sånt över hela benen , men i år ska jag kolla lite mer där jag springer.
Jag satsar på att överleva dagen .

Egentligen har jag inte något intressant att säga just nu , inga visa ordspråk eller djupa krafs .
Eller jag har faktiskt några tankevärda ordspråk  ur min favoritbok " Det är aldrig kört! "



"Be inte om att få ett lätt liv,
be att få bli en starkare människa.
Be inte om uppgifter
som motsvarar dina krafter,
be om kraft
som motsvarar dina krafter ."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0