Good day

Olalaa underbar dag.

Jag, Anna och Jessica spenderade dagen på en ö.
Där låg vi och stekte och jag är förvånad att jag klara av att sola
så länge utan att få sammanbrott, hatar att ligga och sola.
Man blir bara så äckligt varm och uttråkad.
Men för första gången på mycket länge tyckte jag bara att det var skönt,
jag tror att det är tack vare mina "ensamdagar" som jag har haft i veckan.
Jag har kommit på en del om mig själv, och känner mig faktiskt lyckligare.

Det känns som om att jag har en smilie inombords, som bara är där och ler.
Jag känner mig harmonisk.

Stressen har iallafall minskat otroligt mycket, men jag har fortfarande en del "problem".
Om man nu kan kalla dom för "problem",  dom är så ynka och töntiga.
Men dom finns där och dom är mina.
Dom som jag ska lösa på mitt egna vis, vad det nu innebär
och hur jag ska lösa dom vet jag inte.
Men det kommer jag göra, någon gång.

Om 15 dagar åker Anna till Strömstad där hon ska vara hela sommaren.
Gud vad jag kommer sakna henne!
Men förhoppningsvis ska jag och Jessica hälsa på henne i Juli,
vilket jag redan ser fram emot.

Nu ska jag och min rödbrända kropp sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0