Helg

Idag är den dagen som jag längtat till hela veckan, nämligen FREDAG!
Typiskt att jag mår kasst och måste plugga, men det gör inget,  jag är glad ändå.
The girls ska äta middag i Göteborg idag, men jag vet inte om jag ska hänga med.
Som sagt mår jag inte bra, och jag behöver verkligen vila idag.
Det känns lite elakt, och jag vet att det säkert skulle bli jätte skoj att gå på restu,
men antingen har jag feber eller stark huvudvärk just nu, jag är inte så bra på att
bedöma sånt , så jag ska snart ta tempen och ta reda på det.

Jag har nyss haft på mig ansiktsmask och lite sånt, så att min kropp ska må lite bättre.
Kroppen är så len efter en peeling, och jag kan inte sluta känna på mina nyrakade ben.
Dom är lena som siden. Om siden är lent, jag är inte så bra på material. Lena är dom iallafall.

Det ser ut att bli vackert väder idag, synd att jag inte tänker gå ut bara,
utan när jag ska ta ut hunden.
Oh, vad jag älskar min lilla hårboll. Igår busade jag jätte länge med henne och som tack
pussa/slicka hon mig i hela ansiktet. Jag gillar det inte, men man får offra sig för hunden.
Hon tror ju att jag tycker att det är jätte mysigt.
Jag ska lära henne något nytt trick idag tror jag, det sägs ju att gamla hundar
inte kan lära sig sitta,
men jag har lärt mig hund att både göra high five och rulla runt , och hon är ändå 6 år.
Så jag tycker inte att det uttrycket stämmer. Inte på min mega bra hund iallafall.
Jag kan tänka mig att det stämmer på en golden retriver, dom verkar vara lite sega så.

Idag ska jag även till min pappa.
Jag gillar att vara där, det är så sjukt slappt.
Jag kan sitta framför datorn hela dagen utan att han klagar.
Jag behöver aldrig hjälpa till med något, och han tjatar aldrig på mig.
Det är som ett litet lov varje gång jag är där.

Aja, det var allt för denna gången. Kanske skriver lite senare.PUSS

image3

Kommentarer
Postat av: en jessica

Madde:) , jag tänkter inte åka på resturangen utan dej! , Det var bl.a dej jag fick det av ju! isåfall väntar ja=) , de va ju meningen att alla skulle gå

2008-05-16 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0