hungrig

Nu sitter jag i skolan, ska egentligen jobba röven av mig men jag orkar inte.
Jag kan inte hitta något om Nigerias framtid så då tappa jag lusten att jobba.
Men ja, jag ska snart börja igen. När jag har fått i mig mitt äpple.

I morses försov jag mig. Oj vad jag hatar att göra det.
Jag hade hmm , en halvtimme på mig att packa ner gympa kläder och äta och skit.
Mamma väckte mig från min sköna sömn , men tack och lov för det.
Jag hatar att komma försent ännu mer än att försova mig.
Jag anser att det är respektlöst.

Vissa kan strunta i att äta frukost, men jag är alldels för matkär för att göra det.
Plus att jag inte kan arbeta utan mat i kaggen.

Jag höll nyss i ett elevrådsmöte. Jag älskar att vara ordförande!
Även om massa tycker att det är töntigt, så gör inte jag det,
Som vanligt bryr jag mig inte vad andra tycker och gör det som jag gillar.
Och att gillar att vara ordförande så.
Sen är det kul att man får credit för det också , jag har fått höra massa roliga
grejer om att jag är bra som ordförande .Det är alltid roligt att få höra !

Nu ska Frida köpa frukt och även jag ska få hämta mitt älskade äpple.
Jag åt förövrigt bönor för första gången sens dagis igår. Heja mig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0