IG

Nationella matte provet gick åt helvete .
Det lär bli första gången i hela mitt liv som jag får ig på något prov.
Jag är så sjukt besviken på mig själv .
Så svårt var det egentligen inte, det var bara det
att jag inte mådde bra någonstans .
Jag kunde knappt räka 1+1 , bra dag att ha prov då .

Det dumma är att jag vet att jag skulle kunna
klura ut dom jävla talen , men det funkade bara inte .
Jag orkade inte ens läsa frågorna .

Med tanke på att jag har lite prestationsångest
inom vissa områden ,  gör att det känns ännu värre
att jag inte ens får g på detta provet .

Jag kommer nog vara ledsen för detta hela dagen .
Förmodligen imorgon också , så mycket betyder betyg för mig.
Men det är pressen omkring en också .
Jag är liksom inte dirket bra på något , och då känns
det alltid bra att få bra på proven och sånt .

För mig är inte ett prov "bara ett prov" , utan det är mycket mer .
Det är en chans för mig att visa att även jag kan vara bra ibland .

Kommentarer
Postat av: Jessica

Maddegumman

2008-05-06 @ 16:11:09
Postat av: Jessica

Maddegumman , Du ska inte må dåligt över ett prov i 2 dagar.. det är inte alls bra!.. Du är Bra På JÄÄÄTTE MYCKET andra saker ska duu veta

2008-05-06 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0