It's on the rocks

En otroligt onödig dag i skolan.
Fick inte ett dugg gjort, slösade bara på min dyrbara tid.
Jag hinner inte med någonting, och jag har tusen grejer att göra.

Först och främst är det skolan som gäller nu, klara av proven
och göra klart fördjupningsarbeterna.
Sen vill man ju ha lite roligt också, men när ska man hinna med det?
Tur att vi har studiedag på onsdag så vi är lediga.
Eller ja, lediga och lediga, jag kommer förmodligen plugga den dagen ändå.

Jag känner bara hur jag blir mer lätt irreterad för varje sekund, tack vare all stress.
Jag tycker riktigt synd om min familj som får stå ut med mina utbrott.

För mindre än en minut sen snäste jag åt min syster,
som bara försökte vara snäll. Jag har dock varnat henne för mig idag.
Så hon är medveten om att mitt humör inte är på topp.

Just nu sitter jag och lyssnar på The Donnas.
Jag älskar deras attetyd, grymt tuffa.
Man blir på något sätt peppad när man lyssnar på deras musik,
det känns nästan som att man lite kaxigare.
Inte för att jag behöver bli med kaxig, men detta är på ett annat sätt.
Det är svårt att sätta ord på det, men jag gillar det iallafall,det är det jag ville få fram.

Jag tror att jag ska sova lite nu, klockan är ju faktiskt 20 i 2, på dagen dock.
Men som vanligt är jag helt slut. Jag tror att det har med stressen att göra,
jag skulle chansa på det. Jag ska därimot till läkarn i morgon.
Jag hoppas att han kan hitta "felet" på mig så jag slipper vara sjuk all the time.

Nattinatti

 The Donnas
Bild från Lastfm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0