lalala



Idag har jag varit hemma från skolan, kände att det behövdes.
Så jag passade på att prova min nya kofta och öva att gå i mina klackskor
(som har alldeles för smal klack).
Tänkte att det var bra tillfälle att öva, när jag hade huset för mig själv.
Bilden är dock inte så bra, det var konstigt ljus. Ville bara visa tröjan.

Provade även min outfit till niornas bal, jag är inte helnöjd må jag säga,
men det får bli som det blir. Det är inte så noga.


Jag ska be mamma ringa till min handledare och kolla om det är okej 
att jag struntar i att göra proven som är kvar, eller något liknande.
För jag orkar inte det här, det är för mycket.

Jag trodde att jag skulle klara mig till sommarlovet,
som börjar om så lite som 2 veckor och två dagar.
Men det gjorde jag visst inte, det blev en favorit i repris.

Jag och mamma diskuterade om jag skulle börja hos gå hos en psykolg ett tag,
så jag slipper bli ledsen så fort det inte går som jag vill
och så jag lär mig att inte stressa så mycket.
Jag kan inte fixa det på egen hand, tro mig, jag har försökt.

Men nu är det som det är.
Tror dock att jag ska stanna hemma i morgon också, jag behöver en stund för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Bästavalla (carro)

fan va söt kofta :D

2008-05-28 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0