Länge leve lärkarn

Egentligen skulle morgondagen innehålla tre prov för min del,
men nu kollade jag på schemat och insåg att jag inte kommer hinna vara med på
engelska lektionen eftersom jag ska till min lilla läkare.
Yehooo. Det betyder att jag inte kommer ha något engelska prov på en vecka.
Då har jag bara hemkunskapsprov och matte nationella (muntligt) i morgon.

Det känns bra att slippa ha tre prov ändå.

Jag vet att jag nästan bara skriver om skolan, men det är bara för att det är så
mycket med den just nu, så jag hinner ju inte göra något annat.
Jag lovar att jag ska skriva om andra saker så småningom ,
när jag har kommit ut ur denna röta.

Nu om en helt annan sak, belive it or not.
Det är en ju en 20årig tjej som har försvunnit här i Alingsås.
Nu tror dom att hon har blivit mördad, men det tror inte jag.
Visst är det den störta möjligheten med tanke på att hon har varit borta så länge,
men jag tänker inte tro att hon är död fören dom har hittat hennes kropp.

Läskigt att något sånt kan hända i denna trygga lilla staden, det kan man inte tro.
Men allt är inte som det verkar, här händer ni saker ska ni veta.
Väldigt tråkigt att hon har försvunnit. Hoppas att hon kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0