missunderstood




Jag hade bestämt mig för att inte ens tänka på skolan idag, men ändå
sitter jag här med dom jävla kartorna.

Jag trodde att mamma förstod hur jag kände, men det visar sig vara fel.
Hon tycker att jag ska göra så gott jag kan på kartproven, men inte plugga för mycket.
Det hon inte verkar förstå är att jag inte kan göra "så gott jag kan",
för om jag får dåligt på provet, blir det bara ännu värre.
Om jag ska göra det ska det blir bra,
det ska bli jävligt bra för att jag ska bli nöjd.

Jag har sagt till henne 100 gånger om nu att jag inte kan göra något halvdant,
men hon verkar inte få in det.
 
Så jag har inget val, nu ska jag få in hela asiens länder och jag vet inte vad
i mitt tröga huvud som inte verkar vilja lära sig ett piss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0