Pumpa

Här sitter jag hemma och äter pumpakärnor . MUMS!
Egentligen vill jag vara med Jessica, men mitt huvud säger starkt ifrån.
Den vill bara sova.

Det kan bero på att jag la mig sent och gick upp i åttan och gymma.
Egentligen var ju det meningen att vi skulle på yoga , men gymmet var nästan
helt tomt, utan några gamlingar som pumpa, så då får man ta tillfället i akt.
Vi tog ut oss ordentligt kan jag säga, men det satt bra.
Förutom att jag mådde pyton resten av dagen.

Jag, pappa och Johanna åkte först till Vårgårda där Johanna fick köpt sin älsklings tavla,
för 900 kr :O Den köpte hon för egna pengar, galning.
Jag hade aldrig köpt en tavla för så mycket, om jag inte var rik då .
Men nu är det ju en bild estetare vi talar om här, så hon kunde inte hålla sig.
Jag hade ju kunnat köpa ett par skor för så mycket om jag blev kär i dom liksom.
Så ja, till en viss del förstår jag henne.

Sedan fortsatte vi våran lilla trip till Trollhättan.
Jag hade tänkt att shoppa loss, men som vanligt hitta jag ingeting.
Jag tror att jag är för kräsen eller något liknande.
Fick dock köpt ett par blå pumps, men väldigt smal klack ,
det vill säga att jag inte kommer kunna gå i dom, men jag köpte dom ändå.


Jag tror att jag ska lägga mig på soffan och halvsova till någon kass film nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0