Rödtott

Nu har jag köpt en jätte röd hårfärg. Anna ska få äran att färga mitt hår på lördag,
och om det inte blir fint kan jag ju alltid färga om det på söndag, nemas problemas.
Det ska bli skoj att testa, det är ju i våran ålder som man ska leka med färger och sånt,
för hur ser det ut med en 40åring som kommer med rosa hår?
Inte så snyggt skulle jag kalla det. Men det är såklart en smaksak.

Jag och Anna var nyss på våran älskade affär Maxi.
Jag gillar maxi, det är något specillt med den.
Konstigt att så få ser det som jag och Anna ser angående maxi.

Utanför Maxi satt två gamla alkolister som drack sin sprit.
Dom gillar nog den lika mycket som vi gillar maxi, förmodligen ännu mer.
Vad har dom människorna? Alkolisterna alltså.
Jag menar, vad är det för liv att sitta på en bänk och dricka kl 5 på dagen?
Jag skulle iallafall inte vilja byta plats med dom, men dom skulle
kanske inte vilja byta plats med mig? Man vet aldrig, dom kanske trivs där på bänken.

Det jag egentligen skulle säga var att en av dessa alkosar gav mig en komlimang.
" Vad snygga ben du har"  sa den stackars lilla gubben.
Frågan är om det är en bra sak att en 60årig alkolist tycker att jag har snygga ben.

Nu ska jag sova innan jag tar tag i pluggningen. Jag bryter snart ihop om det fortsätter så här.
Tjao babe.


Kommentarer
Postat av: JESS

det blir säkert skit fint håret juuu :D:D:D

2008-05-16 @ 10:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0