Skoltime

Idag bestämde jag mig för att gå till skolan, men så fort jag kom till skolan
kände jag hur klumpen i magen och tårarna i ögonen började kännas av.
Varför har jag ingen aning om.
Tack och lov hade jag Jessica där som gjorde att jag inte börja storgråta,
men några tårar kom tyvärr ändå.
Men jag tycker att jag var duktig.

Jag gjorde till och med ett prov, även om min lärare sa att jag inte behövde.
Jag möttes faktiskt av en kram av honom, och igår ringde min handledare för att
kolla hur läget var med mig. Tänk att dom bryr sig så mycket om lilla mig.
Det kändes bra att veta att mitt mvg i engelska var säkert även om jag inte gjorde provet,
men jag är som jag är, så jag gjorde det ändå, och det kändes som om att det gick bra iaf.

Jag klara mig igenom hela blocket, och åt till och med i skolan.
Det blev jätte god quornfärssås och ris, och självklart med äckliga bönor till.
Jag gillar dom inte än, men måste man så måste man.
Jag tänker banne mig inte få protein brist inte.
Lagade även misslyckade falafel förut, vi saknade vissa varor, så det blev äckligt.
Väldigt synd eftersom jag började förbereda maten redan igår.

Har för övrigt tappat matlusten.
Jag kan få ner typ hälften av det jag åt förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0