SolSolSol

Idag = underbart väder!
Jag sitter här i endast en liten tunika, hade leggings förut, men det är omöjligt
att ha på sig det i denna värmeböljan. JAG ÄLSKAR DET!
Jag älskar inte direkt att visa benen cp mycket, men jag har inget val.

Idag har jag ovanligt mycket energi.
Jag kan knappt sitta still här på stolen, och så har jag varit ute och joggat,
i väärmen.
Förstår ni hur mycket jag svettades eller? Galet mycket!

Idag ska jag ta andra doppet för i år.
Vi får se hur bra jag klarar av det, är lite badkruka.
Förra gången jag bada hade jag faktiskt våtdräkt på mig, eller något liknande.
Men det räknas ändå.

Nu ska jag åka till stan och träffa Elin för första gången på 100 år.
PUUSSS

  UPDATE
Hade sjukt skoj med Elin, vattnet var mycket kallt i början och jag uttryckte mig med tjejiga skrik
för att visa hur mycket jag gillar kallt vatten. Blev dock skönt efter ett tag.


Kommentarer
Postat av: elin

det var grymt kul med dig madde:D SNART IGEN !!! <33

2008-05-31 @ 13:38:54
URL: http://dansingdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0