SugarSugar

As rolig och riktigt god hemkunskaplektion idag. Enligt mig var det den godaste lektionen.
Vi fick baka :O
Vanligtvis handlar allting om att göra så sockersnålt och nyttigt som möjligt,
men inte idag . MUMMA !
Jag och Anna gjorde smulpaj med hallon i. Och vi slösade inte på sockret om man säger så.
Vi gjorde till och med extra deg som vi stog och åt.
Dom som har bakat med mig vet att jag har en liten svaghet för deg/smet.
Jag har börjat göra mer smet när jag bakar nu för jag vet att jag kommer äta massa av den.
Jag är helt enkelt en smetälskare.
Plus att jag aldrig orkar vänta till kakan är klar heller, det är nog lite det också. Haha.

Vanligtvis brukar jag inte må illa efter jag ätit något sött, men nu känns det som om att jag ska spy.
Pajen vill försvinna från mig, dumma dumma paj!
Jag tycker att den ska stanna där den är, inte komma upp ur munnen.
Hoppas att den lyder mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0