Täpt

Igår hos läkarn fick jag åter igen bekräftat att jag har svullna minnsintevaddetheter i näsan
vilket gör att jag är städigt tät i näsan, vilket i sin tur gör att inte bihålorna får luft och då
i sin tur gör att jag får huvudvärk och feber.

Detta visste jag redan att jag hade, har haft det i några år.
Hon berättade även att det kan ta väldigt lång tid innan det försvinner,
mycket möjligt att det är kvar i över ett år, jätte skoj verkligen.
Ett år till med huvudvärk och feber, precis vad jag behöver.

Jag fick iallafall någon speciell nässpray som ska verka på lång sikt eller något liknande.
Alltså så kommer den inte börja ge något resultat på flera månader.
Hon sa även att jag inte får använda vanlig nässpray längre.
Hur ska jag klara mig utan min kära nässpray?

Jaja, det gäller att gilla läget som det heter.
Tyvärr gillar jag inte läget.
Tur att jag hade tänkt att ändra min livssyn, jag och Anna ska börja ha en posetiv inställning
till livet, se allt från den ljusa sidan. Då kanske man blir lite gladare.
Jag tänkte börja med detta när sommarlovet har börjat, för jag har inte tid att koncentrera mig
på det nu, det är alldeles för mycket på gång.
Jag skrev nyss en "måste göra lista", och den är fullproppad med massa saker.
Det betyder att mina stressproblem kommer vara kvar ett tag till, och även mitt dåliga humör.

Mja, vi hörs på det.KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0