Baby it's on the rocks!

Idag på geografin jobbade vi med stenar. Vi skulle typ hitta vilket sten som var
granit och andra stenar och lära oss hur dom såg ut.
På nåt jäkla stört vis så var det roligt. Det trodde jag verkligen inte att det skulle vara!
Kan bero på att jag var övertrött och allmänt kass på att lära mig stenarna,
som Tina tyckte var väldigt roligt, som gjorde det hela skoj.
Tina klarade allt på första försöket medans jag satt där och gissade mig fram.
Ooooh sopa! haha Men det var skoj. Vi fick sluta tidigare, men jag och Tina stannade.
Det är nog första gången i mitt liv jag har gjort det. Well well!

Nu ska jag och Agnes gå ut med min hund i kylan. Jag är utrustad med långkallingar.
Jag vet att du gillar det.
Puss


Kommentarer
Postat av: Agnes

Långkalsongernas tid är nu!

2008-11-17 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0