Day off

Idag gick jag upp kvart över 6 i onödan! Gick till skolan kvart i 8 typ, så hade vi visst
ingen spanska lektion så ja. Nästa lektion var halv tio liksom haha.
Då var det simning som gällde. Jag avskyr verkligen att simma med klassen men
det blev faktiskt roligt.Dock tror jag inte att någon klarade sig därifrån utan några
skador. Vi är nämligen jätte många i våran klass, så det var verkligen knökat!
Men det är väl mysigt med lite närkontakt. Eller ja.. inte i det läget kanske.

Öhuuuum... alltså jag är helt borta idag. På ett bra sätt, är väldigt glad.
Vet inte varför.. kan bero på att vi fick ledigt imorgon!!!!!!!!!!!!!!!
 
På nåt vis lyckades vi få hela dagen ledigt därför att det var sånt presidentval
och jag tror att det var Max och Mattias som fråga våran mattelärare om vi kunde
skippa lektionen,eftersom vi skulle se på valet och behövde sovmorgon.
Så ja.. vet inte hur dom fixade det men vi har i alla fall en hel ledig dag! :D
UNDERBART! Jag ska faktiskt till gymmet.. heja mig. Tror jag.

Nu kom jag på varför jag är så glad.. jag sov nyss så jag har överskotts engergi.
Haha där kom det.

Ska se på Desperate Housewifes nu! PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0